18. august 2010

Annas rom









Her er noen bilder fra Anna sitt rom. Syns det begynner å ta form nå, gleder meg bare til å få malt komoden i en annen farge. Valgets kval- er usikker på fargen og vipper nå mellom hvit, mintgrønn eller lilla? Dessuten er det vel på tide at jenta får skikkelige gardiner på rommet sitt, så vi slipper å dekke for vinduene med gamle stygge lakner? Ting tar tid!





Dette sengetøyet kjøpte jeg på loppis da jeg var gravid, og jeg elsker det! Elefanten på bildet over er Annas kjære følgesvenn...

2 kommentarer:

  1. Super fint rom! Skal snart legge inn bilder av Trym sitt au :0)

    SvarSlett
  2. Å herli land. For noen rom!!! Har både sett/lest om Trym og Anna sitt.Dere er utrolig flinke. Og jeg kjenner at det er DEILIG med farger - blir så glad av det. Sukk, akk og ve...jeg må rett opp og ordne litt mer på Sofie sitt :) Jeg ER i gang - ikke dårlig mor heller :-P men jeg ligger langt bak. Oppdatering følger

    SvarSlett