21. august 2010

Ei fornøyd loppe!!






















Idag dro Anna og jeg på jentetur til Evje- med loppemarked og auksjon som attraksjon.Kom litt for seint til loppemarkedet, men har enda til gode å gå tomhendt fra et loppemarked....Fant den fine brune lampa, som jeg liker så godt, og fikk kjøpe den for 20 skarve kroner!!Den svarte, slitte kofferten måtte også bli med meg hjem. Har også vært på utkikk etter broderier, og fant den fine rosen idag. Rammen har jeg andre planer for, vi snakker et malingsstrøk eller to! SÅ fornøyd!

Også var det jo auksjon!!
Visste med en gang at det bestemorteppet- det skulle jeg ha med meg hjem. Jeg venta, og venta på at de skulle auksjonere bort teppet, og jammen måtte jeg vente helt til slutten for å få napp. De auksjonerte bort teppet sammen med en rekke duker og løpere, som jeg brydde meg mindre om! Jublelen sto i taket (inni meg) da auksjonarius slo klubba i bordet og teppet var mitt. Da jeg skulle betale kom det ei koselig dame bort for å lufte stemninga, hun ville kjøpe teppet og håpte i det lengste at jeg var ute etter dukene som teppet ble auksjonert sammen med! NO NO!! :) Mens jeg var i fyr og flamme, og tydeligvis ikke var den eneste som hadde merka seg det teppet sa dama i kassa at hun nok hadde kasta det hvis det var hennes..... HALLO!!

Så nå er det bare å få gjemt unna den brune lampa til mannen i huset kommer hjem... Vet akkurat hva han mener om den. Så er det bare å ta den frem når den perfekte annledning byr seg ;)

2 kommentarer:

  1. FANTASTISK!! Misunnelig gitt :0)

    SvarSlett
  2. Enig med Sissel - FANTASTISK ...ikke mer å si :)

    SvarSlett