29. januar 2011

Lekekrok




Dette skal bli Annas lekekjøkken, vi venter bare på en fin hvit komfyr fra Brio som skal stå ved siden av det turkise skapet. Jeg handlet her hos Hilde Heimdal, og hun var utsolgt for en av varene jeg skulle ha. Men jeg fikk med flere wall stickers som plaster på såret ( det er service det) og en av de fikk plass på skapet her. Det turkise skapet har vært farfars nattbord, og det syns jeg er litt ekstra koselig. Inni gjemmer det seg mange skatter, som er gøye å leke med for en 1 åring.

PS! Håper Trym og Sofie snart vil komme å leke i den "nye" kroken!

3 kommentarer:

  1. Så fint det blir! :) gleder meg til å se Anna i sving på kjøkkenet!

    SvarSlett
  2. OOooh DET var en nydelig lekekrok. Heldige heldige Anna. Mi to kommer veldig gjerne. Så inspirert æ blei Liva :)

    SvarSlett
  3. Takk!!

    Gleder oss til playdate! :)

    SvarSlett