28. september 2011

O lykke



Et sånt skap har jeg leita etter lenge!!
Forrige lørdag hadde jeg egentlig planer om en liten tur på IKEA, men på impuls dro jeg innom Bruktbutikken på Brennåsen. Og der sto herligheten. Med hjerte i halsen gikk jeg bort til skapet, sikker på å finne den kjipe solgt-lappen på. Det var jo slettes ikke solgt, og prisen var herlige 25o kroner. Jeg kjøpte det med en gang, uten noen som helst mulighet for å få det med meg hjem.... Ringte litt rundt til snille fedre og onkler, men det var ingen napp å få. Min lille spirevipp av ei datter kom i snakk med ei hyggelig dame, som viste seg å være en sambygding. Og de ville gjerne kjøre skapet hjem for meg. Snille mennesker som gjorde dagen min ( om mulig) enda bedre!!!!

.

Nå gleder jeg meg til å komme i gang med å male og pusse opp dette fiiine skapet. Tror jeg har landet på en dus rosafarge. Men er åpen for innspill!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar