19. oktober 2011

Bruktfunn...


En søt liten koffert som måtte bli med hjem...






Anna er overlykkelig eier av denne senga, med hjul og gode greier!!Denne senga skal få være akkurat som den er. Syns fargen var søt, og de nostalgiske klistremerkene er jo også ganske så skjønne!!Det fine dukketeppet har damen bak denne bloggen laget til Anna!




Og til sist dette lille bordet. Det ble mitt til den nette sum av 42 kroner ;)
Det skal bli en liten tegnepult til minien, og jeg ser for meg at det blir supersjarmerende i en lekker pastell!!

2 kommentarer:

  1. Kjære vene Liva, du tar jo helt av!! Det er den ene fantastiske tingen etter den andre. Jeg må få kommet i gir her, og legge ut litt småtterier selv. Det er så utrolig koselig lesing, og bildene er så fine. mer mer mer...(og ja, og så skal jeg også få bidratt litt) :)

    SvarSlett
  2. Du kan jo si det sånn at det er litt sofatid her for tida :) Åja, legg ut bilder Bente!! Var det deg jeg så på Bruktbutikken på Brennåsen i går??

    SvarSlett