17. desember 2011

En førjulspresang

I år ville Andrè ordne gave til oss begge fra han, og jeg kan nesten ikke vente :) Eeeeelsker sånne overraskelser! Men det betyr jo også at jeg ikke skal kjøpe noen gave til han, og det synes jeg faktisk er litt kjipt. Så da Andrè var tre dager på kurs i Oslo tenkte jeg at NÅ skal jeg lage det etterlengta spisebordet til han. Jeg har leeeenge snakka om at jeg vil lage mitt eget spisebord, og Andrè har ofte svart: "Ja det er jo bare å gjøre det"-sagt i en slik tone at du kan høre han ikke forventer at du får det til...   så jeg måtte motbevise litt her og der.

Så på tirsdag bygde jeg spisebord, med goood hjelp av min bror. Og om jeg skal være ærlig (og det skal man jo), så ble det dritfint. Akkurat sånn som jeg vil ha det- eh...og det er jo bra når en skal gi det i gave ;)








Det ble et skikkelig røft bord, med tykke planker. Det liker jeg. Bordet er 2,5m langt og 110 cm bredt. Jeg får fint plass til 12 herlige venner rundt det. Gleder meg allerede til julaften, da kommer familien på middag hos meg. *fryd*                                                                                                                                                  

4 kommentarer:

  1. Kjempe fint bord Bente! Så god du er! Gøy å følge med på bloggen deres:)Karina

    SvarSlett
  2. Det ble så bra, Bente!! Vi koste oss veldig som gjester rundt ditt fantastiske bord!!

    SvarSlett