15. januar 2012

Ikke akkurat vårrengjøring, men...

Jeg har ryddet på dataen. Det var i kveld det skulle skje...   Jeg vet ikke hvor mange måneder siden har lagt ut noe på vår søte blogg. Men i kveld kommer det, et oppgjør med bildemappa på dataen. Jeg rydder som sagt, og da fikk jeg litt oversikt over bilder fra diverse prosjekter i heimen. Bare småtterier, men sånne prosjekter som får det til å krible i magen når en kommer på de :) *pure glede*


Arbeidsbordet mitt.
I sommer drev vi på en del oppe på loftet vårt. Der er jeg så heldig at jeg har fått et lite hjørne til symaskinen min. Og det var derfor vi måtte finne fram til et arbeidsbord vi ville ha. Planen var noe fra Ikea, men likte denne løsningen mye bedre. En hobbyplate med frodige former og bein. 
(beklager kvaliteten på bildet - det er små vinduer på loftet, så litt lite lys)



Det morsomme er beina. Det er noen sprosser til trappegelender som jeg "fant" på Finn. Vi har også malt og brukt disse som en del av rekkverket i trappa vår. Og så satt jeg igjen med tre stykker, og de passet lissom perfekt her de :) 


En koselig liten krok har jeg fått meg, med god plass til symaskinen.  :) 


Speil, speil på veggen der...
Jeg har tidligere lagt ut bilder av benken vår i ganga. Tidlig i vår fant vi ut at veggen var så altfor tom, og dermed kom ideen med speilet. Det var litt styr fram og tilbake, men vi ble da ferdig til slutt. Og benken vår fikk en ny venn - et speil :) 






Ja da kom jeg meg ett hakk nærmere orden :)  Men resten får komme en annen kveld. Nå er det "ryddetid" her i huset. Emma er lagt, Sofie på vei og snart er det voksenkveld "digger digger". Ønsker alle en herlig søndagskveld. 



2 kommentarer:

  1. Så fine DIY prosjekter. Kjekt med egen sykrok.
    Speilet ble kjempe stilig!
    Ha en fin søndag
    klem

    SvarSlett
  2. Du er så himla kreativ - imponert!

    SvarSlett