9. januar 2012

Nytt år- nye muligheter!!




Det er så deilig med nytt år!! Mitt nyttårsforsett er å blogge mere og skape masse nytt og kreativt med herlige loppefunn!! Har vært fraværende med blogging siste tida, da full jobb og ein aktiv mini har tatt mye energi. Nærmer seg at baby nummer 2 kommer, så nå må æ gi gass før tidsklemma tar mæ nok ei gang.. Neste prosjekt ut er oppussing av baby seng. Elsker skyvesenger!! Den er et skikkelig deilig loppefunn fra i sommer. Ble min for utrolige 50 kroner på auskjon!! Lykke på jord!! Mi vett ikkje om mi får jente eller gutt, så senga ska bli malt i farger som passer begge kjønn. Går nok for hvit som basis, men med innslag av grønt! Kanskje blir det noen tapetrester også på denne.... Fortsettelse følger......

5 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se resultatet!
    Og jeg kommer aldri til å glemme akkurat dette loppekuppet!! Et av tidenes loppeminner!!

    SvarSlett
  2. PS! Liker nyttårsforsettet ditt!!

    SvarSlett
  3. Utrolig lekker seng da... Har et tilsvarende prosjekt som venter på litt mildere vær.

    SvarSlett
  4. Gleder meg til å se hvordan senga til A blir, Eva!! :)

    SvarSlett
  5. Nydelig nyttårsforsett!! LIKER! Gleder meg til å se resultatet. Karina

    SvarSlett