16. april 2012

Gamle loppekupp i nye farger


Dette fine gamle teakbordet ble mitt på auksjon for 100 kr for en tid tilbake siden. Har lenge hatt det som stuebord uten å gjøre noe med det... Men så ble det mye flekker på det og tungvint og vedlikeholde med 2- åringen i hus. Vips ett par malestrøk og så det ble det fint og kvitt- og ikkje minst mye mere praktisk!!!!


Dette settebordet holdt jeg på og kvitte meg med. Hadde malt det i sort bengalakk for en god del år siden, men var litt lei av det... Men når først det ene bordet ble malt var jeg i gang og malte like godt dette bordet på nytt, men nå kvitt.... Plutselig syns jeg bordet var veldig fint igjen og det brukes som aldri før!!!!!

2 kommentarer:

  1. Dette var et spark bak til å starte malinga av stuebordet her også!!! ble knallbra! Takk for koselig mini-date idag!

    SvarSlett
  2. Ja dette ble friskt og fint Sissel. Og så så mye mer praktisk!! Bildet på veggen... "sukk så fint"

    SvarSlett