9. april 2012

Litt av hvert!

Har malt et lite teakbord, og fargen ble mintgrønn. Så fornøyd med det!
Fin flora!!Sissel og Bente, jeg har mer! Gi et lite pip om dere vil ha!!
Ei aviskurv fra loppis har fått plass på G sitt rom.
Syns denne er kul, undrer meg bare over hvor den skal få plass!

Inspirert av Sissel, har vi også fjerna bein fra madrassen. Kose og hoppe :)
Fargerike, fine bokser!

Lysestakene har fått ny drakt. Fra svart til grønt.
To rammer har fått litt ny maling.




















4 kommentarer:

  1. Masse lekkert!
    Ta en titt inne hos meg.. overraskelse
    Ha en fin søndag
    klem

    SvarSlett
  2. Å herremin å mye fint Liva. Elsker bare de florabildene dine, så kjenner jeg blir helt våryr av at du har en liggende til meg.... Vet akkurat hvor jeg skal ha den :). Inviterer deg glatt på enda en lunsj for å gjøre opp for meg ;)

    SvarSlett
  3. Takk for fin plakat Liva!!!

    SvarSlett