6. mai 2012

Den lille prinsen!


For noen år siden kom jeg over en kontainer med bøker! Og jeg fant noen fine eksemplarer, blandt annet en gammel versjon av Den lille prinsen . Anna har fått nye bildelister på rommet sitt, og de har jeg satt opp i hennes høyde så hun lett kan nå yndlingsbøkene sine. Men det ble litt tomt på veggen over. Leita litt rundt etter noe å fylle veggen med , da jeg fant den gamle boka. Føles litt som jeg gjorde en forbrytelse da jeg reiv ut et par sider av boka for å pynte opp.... Men det ble veldig fint!! Syns at illustrasjonene er veldig sjarmerende, og de har blitt hengt på veggen med dymo. Kontaineren jeg fikk fråtse i stammet fra et gammelt bibliotek, og jeg syns det er så søtt med lånelappen jeg fant i boka. Det er mange som har lest akkurat denne boka. Ser dere Elsa Beskow boka ?? Ja, den fant jeg også i kontaineren.


















Og her er den lille prinsessa! :)

2 kommentarer:

  1. Åh, dette likte jeg kjempegodt Liva. For en HERLIG ide!! Heldige Anna :)

    SvarSlett