17. juli 2012

En blikkboks i forkledning


For flere år siden kom jeg over masse garn i pasteller på et loppemarked. Fargene er fine, men garnet er så stivt at det absolutt ikke egner seg til noe som skal være i kontakt med kroppen.... Men til prosjekter som dette passer det fint! Her har jeg heklet trekk til en blikkboks, og resultatet ble riktig så sjarmerende. *kremt* Hvis du legger merke til at tråden ikke er festet, så er det fordi jeg ikke helt har bestemt meg for om hanken skal få bli eller ei. Jeg tror den skal få bli, det var jo veldig kjekt å kunne henge den opp. En hengende boks kan brukes til så mangt, her ser dere noen eksempler - stearinlys ,  leker eller bare som pynt i seg selv.
Og planen er jo at du skal finne noe i denne stilen på loppeløa... ;)



2 kommentarer:

  1. Nydelig!
    Det garnet er ikkert flott til lyslykter og :)
    Klem fra Ruth Elin

    SvarSlett