20. juli 2012

Give away hos Loppejentene

Frister dette?? 
I anledning SommerMarkedet vårt, måtte vi finne på en liten festivas.

Vi har fått tak i noen plansjer.        KjeMpeFiNe
Og da tenkte vi: Hva om vi gir vekk én?       KjeMpeLurT
For å få en må du ta digitale lodd (info i bunnen).      KjempeLeTT


Så - frister dette?      KjempeSikKeRt
Vinner du, kan du velge den du liker best.















































Fremgangsmåte:
Du kan max ta 3 stk lodd.
  • 1 lodd for kommentar på innlegget her. Er du anonym kan du legge igjen e - postadressen din.
  • 2 lodd for kommentar på innlegget her, og som følger av bloggen vår.
  • 3 lodd for kommentar på innlegget her, følger og om du linker til denne utlodningen på blogg/facebookside - bruk gjerne bilder til å linke med.


Vi bruker Random.org for å plukke ut en heldig vinner som kan velge seg én av de to plansjene vist ovenfor.

LYKKE TIL! 


40 kommentarer:

  1. Å ja dette frister!!!!
    Har lenge ønska meg en gammel plansje..
    Er vel liten sjanse for å vinne som nr 1
    men jeg prøver lykken med 1 lodd!

    Hilsen Renata
    morogde4ungene@hotmail.no

    SvarSlett
  2. Og jeg ønsker meg også veldig en sånn plansje. Prøver meg med 3 lodd jeg, og håper på vinnerlykke. Kjempefin blogg, og flott og kreative damer!!! Hilsen Ruth. rutti0103@yahoo.no

    SvarSlett
  3. Wow! Dere er flinke! Morro og fölge med, -og ja,jeg har kjempelyst på en slik plansje:)

    SvarSlett
  4. Ksvaland@hotmail.com

    SvarSlett
  5. 1 lodd:)

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  6. ja, her må jeg jo hive meg med ;) er stadig inne og sjekker bloggen deres, men har ikke kommet så langt at jeg har blitt "følger". men det fikser vi kjapt :D tre lodd på meg!!
    heididverg@yahoo.com

    SvarSlett
  7. Prøver lykken med 1 lodd :)

    Birgit

    SvarSlett
  8. Så flotte plansjer! Jeg ønsker meg virkelig en til stueveggen min. Jeg tar 2 lodd og håper på vinnerlykke :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  9. Tar to lodd jeg... Herlig premie...
    Skulle ønske jeg var i traktene når markedet er..
    Ha en knall fin kveld
    klem

    SvarSlett
  10. ååå, jeg har veldig veldig lyst på en sånn anatomiplansje -legespire som jeg er! 3 lodd på meg, linket via facebook! :D

    SvarSlett
  11. 2 stk lodd på meg :D Må si jeg ønsker meg anatomiplansjen masse :D
    jorun_94@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Det er lov å håpe at 1 lodd gir meg den kjempestilige anatomiplansjen :)


    ann_karine86@hotmail.com

    SvarSlett
  13. ååå, perfekte :-D Jeg deltar kun med ett lodd denne gangen.. Satser på at det er vinnerloddet ;-)
    mona_klakegg(krøllalfa)hotmail.com

    SvarSlett
  14. Ett lodd på meg! :)
    hannehol@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Utrolig kule plansjer.
    Jeg tar ett lodd.

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  16. Tar 1 lodd,jeg.

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Tar ett lodd, jeg:)

    Sunchill@live.no

    SvarSlett
  18. 1 lodd på meg.
    stengeli@online.no

    SvarSlett
  19. Jeg er gjerne med og prøver lykken med 3 lodd. Delt på face :)

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  20. Jeg er med, 3 lodd på meg :)

    Nina HS aka Lilletoten

    SvarSlett
  21. Hei.
    Jeg vil elske å ha det bildet med synlige årer og organer. Er virkelig intresert i kroppen, helse og medisin. Det blir bare et lodd på meg. Håper det er nok;)

    Kontakt meg; 2404@hotmail.no

    Varm hilsen fra Andrea

    SvarSlett
  22. Så kule plansjer :) 2 lodd til meg da :)

    mentalt.lofilter@gmail.com

    SvarSlett
  23. Wow! Råflott give away!
    Jeg prøver lykken med 3 lodd, og deler bildet/link på min blogg www.sweetlillyangel.blogspot.com
    Hjertelig velkommen til å delta i min lille give away der. <3
    God helg!

    SvarSlett
  24. Trekker 1 lykkelodd jeg :) Carpe diem!

    SvarSlett
  25. Tar ett lykkelodd! jeg begynner på sykepleien til høsten, og da hadde det vært flott med litt anatomi-kunst :D

    kristin_41290@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Deltar kun med et lodd, men prøver lykken allikevel ;)

    Viccyvicious@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Fpr noen flotte plansjer. Jeg elsket den med insektene. Jeg prøver gjerne lykken med 3 lodd. Klem

    SvarSlett
  28. Jeg vil gjerne være med i trekningen, to lodd på meg! Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com



    SvarSlett
  29. Hei hei :)
    Så spennende!
    Jeg må nesten slenge meg med! Jeg tar 1 lodd:)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  30. Ååååh skulle gjerne vunnet den anatomiplansjen, har vært på utkikk etter sånn leeenge! Flott konkurranse/giveaway, og ikke minst flott blogg:)

    Hiver meg med med 1 lodd! :)

    SvarSlett
  31. 3 lodd for meg:) kjempe flotte plansjer som jeg har ønsket meg veldig lenge !! Krysser fin trer og tær:)

    SvarSlett
  32. Lodd på meg! Gleder meg til lørdag 25.august.

    SvarSlett
  33. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Ett lodd holder hvis man vinner på det ;-)

    Gleder meg til lørdag - når begynner moroa?

    Hilsen Kari Anne Møller Schou

    SvarSlett
  35. To lodd på meg!

    Randi Asbjørnsen

    SvarSlett
  36. Et lodd på meg! kirsti_bradland@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Har delt FB og blitt følger. 3 lodd på meg :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  38. Da er konkurransen avsluttet, og jeg fortar trekningen i løpet av dagen. LYKKE TIL alle sammen :)

    SvarSlett