19. september 2012

Hjemme hos Bente: Et malingsstrøk eller fem...

Og så var det et livstegn fra meg. 


Farger gjør noe med humøret mitt, og jeg digger at jeg endelig tør å prøve 
(for planene har jeg hatt leenge).
"Det er jo bare å male over hvis det skulle bli galt"
Hørt den før eller?   ...men så sant så sant. 




Og det var da jeg fant ut at jeg ville male vitrineskapet. 
...blått
...lyseblått altså- en farge i riktig loppeånd.



Så her er stua som den var, når det aller meste var hvitt



Jeg er er ikke helt ferdig, for jeg gjør litt andre forandringer også. 
Så før du får se resten må jeg male og sy litt til. 
Men jeg har begynt
...en deilig følelse. 







Fargene på bildet lyver litt. Det skal være lyseblått :) 







Så da skal jeg hive meg rundt og male litt til så lenge motet holder.
Ha en fin dag du!




6 kommentarer:

  1. Skapet ble fint, og for et nydelig gulv. Blir spennende å se mer etter hvert. D

    SvarSlett
    Svar
    1. Trøblete datatilgang (er såå irriterende), så ble altfor sent svar her. Men takk for kommentar :) Jeg liker også gulvet så godt, og det beste er jo at det er så himla praktisk - går nesten ikke an å lage merker i det!

      Slett
  2. Utrolig stilig.... Digger det!
    Ha en knall fin kveld
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Ønsker deg en fin kveld i dag jeg :)

      Slett
  3. Fin lyseblå farge. Jeg har også mange ting jeg gjerne skulle malt,men det tar alltid lengre tid (og flere strøk) enn jeg hadde trodd..
    :)

    SvarSlett
  4. Ja kan du tenke. En tror alltid det er så fort gjort med maling, men noen ganger/prosjekter tar mye tid. Jeg vet ikke hvor mange prosjekter jeg har stående i kjeller og ellers, men de havner jo seff ikke her. tjihii. En får vise de få en får ferdig. Ha en fin dag!

    SvarSlett