26. september 2012

Hjemme hos Bente


Sennepsgult

Jeg vet ikke hvor lenge det går an å like denne fargen, men akkurat nå ElsKeR jeg den,
og jeg blir i godt humør av denne fargeklatten mellom stue og kjøkken.




I virkeligheten har fargen en anelse mer grønt i seg enn det jeg får fram her. 
Denne herlige lampa fant jeg på gamle Båtservice *heldig heldig*






Vil du se fuglene mine...?

Jeg liker så godt dette enkle bildet. 
Har akkurat kommet inn etter en bedre middag med gode kolleger. 
Nå er det fyr i peisen, og regnet slår mot ruta. Det er noe überkoselig med høstkvelder.
...i alle fall så lenge en ikke trenger å ut. 
- Sov godt! 





5 kommentarer:

  1. Kjempekult!!!!!! Så er det jo bare å male over igjen når man blir lei :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)

      Sant sant sant, og det er min egen lille mantra for tiden.

      Slett
  2. Dette likte jeg, Bente! Særlig bildet der du ser det gule mot den svarte veggen og blå skapet - elsk!

    SvarSlett
  3. God ide`å male listene/karmen slik - fin effekt! Og den lampa var digg, ville vært perfekt tilbehør til stolen min ;)

    SvarSlett
  4. Du, så fint skapet ble Bente!!

    SvarSlett