28. september 2012

Hjemme hos Liv M : Stue og litt til...


Skulle så gjerne ha vist bilder av kule prosjekter og nymalte skap ol.
Men så har det seg sånn at det går litt i sirup her for tida ( ehh... ja, la oss si at det er forbigående.... ) Men jeg har forandra litt i stua. Vi har fine stokkevegger, JA de er virkelig fine... Men av og til kunne jeg ønske at vi ikke hadde de, jeg syns det er litt vanskelig å finne ut av hvordan jeg vil ha det i dette rommet. Men nå er de nå en gang kommet for å bli, og jeg får enda tyn for mitt forslag om å male de hvite... Det er nå ca 7 år siden jeg nevnte det i ei bisettning, og det blir ikke glemt av han som ikke syns at det var noe godt forslag...Jeg finner ikke ut av hva jeg vil ha på veggene, og jeg blir aldri fornøyd. ( gode tips mottas med takk)  Jeg venter på KULE puter fra  PLONKA på epla, og når de er på plass i sofaen skal dere få se hele stua.



Jeg er veldig glad i den svarte gyngestolen. Den har stått her så lenge jeg har bodd her, men vi har flytta den rundtforbi i hele huset uten å finne ut av hvor vi ville ha den. Nå har den fått plass i stua, og de små elsker å sitte på fanget å bli gynga i stolen.( og når jeg skriver at det er "vi" som har flyttet den rundt i huset, så er det vel mannen som flytter, og jeg som befaler foreslår hvor den skal stå..thihii)




Loppejenter kjøper av og til noe nytt, og jeg har vært på Kremmerhuset i Markens i Kr.Sand. Der fant jeg litt av hvert, nye kopper ,  bilde av en hare og et elghode. Jeg trodde jeg skulle få ekstrapoeng hos jegeren i huset for elghodet, men det fikk jeg jo ikke... hm, kan du skjønne det? 



 Og jeg har jo et prosjekt på gang. Ny tv-benk. Har en kjip en fra IKEA, og nå skal jeg pusse opp en kommode jeg kjøpte på loppis i Bjelland for 2 år siden. ( nevnte jeg at ting tar tid....? ) Luurer på å male den i en dus gulfarge. Dere skal jo selvsagt få se, og nå har jeg kniven på strupen..

..



Og et lite tips på tampen!
AvMeg er en blogg vi er forelska i.
Hun har altså verdens fineste retrostoffer, og man kan få kjøpe! Sjekk ut det fine stoffsalget - godbiter på rekke og rad!
 

6 kommentarer:

  1. Kjenner igjen det med TTT men sånn er det innimellom med mann og barn som også skal ha sitt.
    Gleder meg til å se sofaen med de nye putene.
    Ønsker deg en knall fin helg!
    klem

    SvarSlett
  2. Ja, ikkje vel! Kos deg med skrotnissen din i helga! :) :)

    SvarSlett
  3. Min mann er akkurat sånn med veggene på hytta...jeg nevnte så vidt i en bisetning at "det hadde jo blitt veldig fint og lyst hvis vi...og lenger kom jeg ikke. "Er du gal, disse veggene har min far satt opp, det er tjukk eik! osv osv... Siden har jeg aldri nevnt det :)
    Og tusen takk for snille ord :)

    SvarSlett
  4. Hehe, det høres veldig kjent ut!
    Snille ord er vel fortjent! :) Ha ei fin helg. KAnskje vi sees på Åros!

    SvarSlett
  5. Eeeehhhh..... bisetning???? Da tror jeg vi har ulik definisjon på betydningen av det ordet :-) Man ødelegger ikke 200 år gamle stokker med maling....

    SvarSlett
  6. HaHA, Bib!
    Ødelegge? Det var jo ikke det jeg hadde tenkt å gjøre da!
    Men jeg er innerst inne glad for at vi har fine stokkevegger. ( er bare SJELEglad for at det ikke er i flere rom)

    SvarSlett