20. oktober 2012

Figgjo mocca pastell


Har du sett noe så nydelig??
Jeg er forelska!
Men så er det bare at de skal ned i LoPpeLøA.
Vi har fått tak i dette serviset i Finsland, og det ble min oppgave å kjøre for å 
hente... På vei hjem tenkte jeg skumle tanker, og prøvde å klekke ut unnskyldninger til Sissel og Bente ala: 

Hæ? Moccaservise? Nei, det har vi ikke sett!
Vet dere, det er helt utrolig, men jeg holdt på å kjøre på en elg... I bråbremsen knuste ALLE delene.
Vi har hatt innbrudd, og tyven tok moccaserviset....

Bare så dumt  at både Sissel og Bente er gjester hos meg i ny og ne, og da må jeg jo rydda vekk serviset fra hedersplassen hver eneste gang.

NEi, tull og tøys. 
Regner med det er fler enn meg som er forelska og betatt av dette serviset. 
Og jeg syns det er storveis at vi har fått tak i denne godbiten. 
Ja, virkelig.. 
Ingen lyvekryss her.

17.november skal vi ha JULEMARKED!
Vi gleder oss sånn.  Og nå skal vi begynne å pepre
bloggen med LOPPELØA-bilder. Vi har masse
GoDbiTeR på lur!

14 kommentarer:

  1. Å, så fint!! Nostalgisk!! Skjønner godt at du kunne tenke deg dette selv :) God helg!!

    SvarSlett
  2. Om dere tar bort ordrebekreftelsen på kommentarene blir det 1000 ganger lettere å kommentere hos dere :)

    SvarSlett
  3. Takk og takk for tips!!!

    God helg til deg også!

    SvarSlett
  4. Åå, de er så nydelige! Vil ha:-))

    SvarSlett
  5. Lekkert! Kobberglansen inni koppene gjorde susen! Disse kommer garantert til å bli poppis på løa;) HURRA for julemarked 17. November!

    SvarSlett
  6. Vakkert!
    Kommer nok til å gå unna fort!

    Klem

    SvarSlett
  7. Tusen takk for koselige kommentarer! Varmer!! :)

    SvarSlett
  8. Oooh, ja disse blir det krig om. Og du Liva, du overrasker stadig med noen skjulte klør i ermet. Må virkelig følge med skjønner jeg ;)

    SvarSlett
  9. Ja, det er bare å følge med... hohoho!
    Gleder meg til tirsdag!

    SvarSlett
  10. Nydelig!!!Har nedtelling til 17 november.. Gleder meg:)

    SvarSlett
  11. Disse skjønne koppene har jeg også, står til pynt ,,, men nå skal jeg jammen med begynne å bruke dem :)

    SvarSlett