16. oktober 2012

Hjemme hos Bente: Noe varmt i koppen

Jeg drikker ikke så mye kaffi. 
Jeg liker det, og drikker gjerne en kopp for kos,
men ellers drikker jeg ikke så mye kaffi. 

Men derimot så elsker jeg at andre drikker kaffi.
Det finnes ikke noe bedre en lukten av god kaffi.
Jeg drikker en del te, og det lukter også godt, og kakao lukter godt
... for ikke å snakke om karameller.

Jeg har et eget kaffiskap på kjøkkenet. 
Og allverdens herlig kaffi-, te-, kakao-, og karamell-lukt befinner seg her inne. 
Jeg bare åpner, og ut siver den deilige aromaen. 

mmm...

















En GOD grunn til at jeg omfavner den årstiden som herjer utenfor vinduet.
Fin fin kveld til deg <3







6 kommentarer:

  1. Jeg bidrar gjerne med både kaffidrikking og karamellspising. *ofrermeg* ;) ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tjihii, du er jo mer enn velkommen. :)

      Slett
  2. Dear blogger
    I like your blog
    It really is very useful and great

    --------------------------------
    welcome to my blog
    http://www.homedesign9.com/
    Interior Decorating, Home Design, Room Ideas

    SvarSlett
  3. Fin blogg, jeg elsker lopper selv. Legger meg til som følger :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig. Velkommen skal du være :)

      Slett