9. oktober 2012

Hjemme hos Bente: Trappa måtte males

Har dere en tendens til å bli litt overivrig noen ganger?
Jeg har en lett tendens til det. 

Trappa måtte males. Den har vi malt hvert år i tre år nå, men ikke blitt helt fornøyd. 
Vet ikke om jeg leter etter det umulige - nemlig en farge, der skitt og lort ikke synes
-er det så mye forlangt da?
(jeg prøver ikke å drøye trappevasken lengst mulig hvis det var det du insinuerte -fyssjom)

Og det er her det med overivrig slår feil ut igjen vettu. 
Jeg fant nemlig DEN fargen - en nydelig grønnfarge. 
Steike. 
Malte hele trappa med den jeg - lysegrønn
Ufattelig upraktisk, men pyttsann 
(sier jeg når jeg fremdeles befinner meg på det overivrige stadiet)

Og ikke nok med det...

"Tenk hvor UTROLIG kult det hadde vært med et sjakkmønster på loftsgulvet..."
Tenk på det ja. 
Og så ble jeg overivrig igjen.
Jeg fant nemlig også en fin fin turkis farge. 
Ja...

Joda, så her har jeg sittet i høstferien...
Kjenner at jeg er på vei ned av det "overivrige stadiet", 
og det begynner å slå meg at dette er litt jobb...
men jeg kysser fingrene for at det er verdt arbeidet.



Hold fatning og fokus, og kos deg med dine prosjekter :) 


2 kommentarer:

  1. Oii! Gleder meg til å se!Ser kjempespennende ut!

    SvarSlett
  2. Men så ble det utrolig flott også da!! Imponert!!!

    SvarSlett