3. oktober 2012

Hjemme hos Liv M : Stue



Putene fra plonka er på plass- og jeg fryder meg. Gøy med noe nytt, særlig når det er puter med herlig retrostoff. Her skal dere få se noen bilder fra stua vår.




     En liten blindpassasjer som ikke likte måten jeg danderte putene på, det skulle nemlig være sånn...Den røde kofferten hadde jeg da jeg var liten, nå bor Anna sine biler der.

Alle putene er fra Plonka, kjøpt på Epla.no. Anbefales!
Stua sett fra kjøkkenet
Vitrineskapet fra IKEA rommer bøker, bilder og en hel masse loppekupp.

Se den fine kassa da! Den har jeg fått av en kjær, gammel nabo.



.

6 kommentarer:

  1. Herlige puter og koselige rom. Neste gang får du vise oss loppeskattene i skapet :)

    SvarSlett
  2. Flott stue, og søt jente!! :) Sånn koffert hadde jeg også :)

    SvarSlett
  3. Takk dere! :)


    Loppeskatter skal bli! ;)

    SvarSlett
  4. Dette ble fin fint Liva, de putene var jo bare herlige. Problemet mitt med Plonka -hele Epla for den saks skyld, er at jeg ALDRI klarer å velge en eller to ting, for det er så utrolig mye fint der. Hm... Derfor har jeg heller ingen Plonka pute enda...sukk. Med du og du å misunneli jeg er. Ses på løa.

    SvarSlett
  5. Først: Tusen takk for veldig hyggelig hilsen på baderomsutfordringen inne hos meg! :) Og så: For ei koselig stue! Jeg likte veldig godt at dere hadde valgt å male gulvet, men ikke veggene. Det vanligste er jo å gjøre det omvendt! Sånn blomsterkoffert hadde forresten jeg også da jeg var liten :-D

    SvarSlett