12. oktober 2012

Hos Liva: I loppeskapet....





I peisestua har vi et hvitt vitrineskap fra IKEA. Ja, vett det skulle jo ha vært et jeg hadde funnet på loppis eller finn.no for så å pusse opp. Men det har jeg ikke funnet. Og siden jeg for ei stund tilbake fikk reise til IKEA med mannen sitt kort, mot at han slapp å skru noe, så var jo det mer enn greit nok. ( og siden jeg ikke klarte å skru opp skapet alene, så måtte han jammen hjelpe meg litt. Like blid og ingen ukvemsord om IKEA da han endte opp med å skru opp sånn ca 90 % av skapet.....NOT ) Men nok om det. I skapet har jeg mange av favorittloppene mine. Ei god blanding av brukt- og loppiskupp, arv og gaver.


pS!Gleder meg veldig til å begynne å vise dere skatter fra loppeløa! Dere har litt å glede dere til- om jeg skal si det selv :) :) 


6 kommentarer:

  1. Et praktisk skap og herlig, grønt servise - det liker jeg også godt :)

    SvarSlett
  2. Ja, det grønne serviset er gull. Har dog ikke så mye - ønske ønske!! :)

    SvarSlett
  3. Ikea møbler er flotte å blande med lopper de :)
    Det grønne/mint serviset var så fint !!
    Og så sjarmerende med MORS KOPP.

    God helg Liva :)
    Janne

    SvarSlett
  4. Uber misunnelig på det grønne servicet!! Sukk...

    SvarSlett
  5. Sabla, har ikke lest siden dere hadde marked sist (slutta å komme oppdateringer på facebook, så gikk helt i glemmeboka). Men på denne sida er det jo jammen liv! Gleder meg til marked igjen!!

    SvarSlett
  6. Vi gleeeder oss også til marked!! :)

    SvarSlett