19. oktober 2012

Hos Liva : "Ny" hylle og lampe




For et par uker siden var jeg på loppemarked i Søgne , et folksomt og staselig loppemarked. Jeg fikk med meg hjem ei hylle og lampe. Hylla har fått litt gulmaling på seg og lampa lyser opp under trappa.  Er ganske betatt av gulfargen på hylla, og drømmer om å male den både her og der i huset.

..

Og JA, det kommer straks smakebiter fra loppeløa!! Bare ei av loppejentene som glemte kamera forrige gang vi var i Loppeløa. *kremt* Jeg nevner ikke navn.... Det er jo ikke lenge til 17.november, håper dere gleder dere like mye som oss.

6 kommentarer:

  1. Herlige loppefunn !
    Liker så godt kommoden din i mint også,FIIIIN farge :) He he, ja limet er det best å sette unna ;)

    Ha ei flott helg !
    Janne

    SvarSlett
  2. Så fint det ble med lampa og hylla - litt maling pynter fint opp :)

    SvarSlett
  3. Takker :)
    Elsker den mintfargen så mye at jeg har malt en hel vegg i ganga med den :)

    God helg til deg også!

    SvarSlett
  4. Og der har du fått opp den fine gulfargen-nydelig. Syntes den passa fint i løa også ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja!! Gleder meg til mer gult i løa!! :) Passa ypperlig!

      Slett