7. november 2012

Oppbevaring av stoffene i LoPpeLøA





Loppejentene på tur kan være litt av et skue...
Tilhenger? Hva er det?
Vi har jo stasjonsvogn alle tre ( oh yes, barn, hund og stasjonsvogn...)
Men det er ikke alltid nok må vite.
Så denne hylla fikk en luftig tur hjem - på taket til Bentes bil.
Vi har fylt hyllene med stoffer i 
mange farger og former.

Og etter at disse bildene ble tatt har vi virkelig
fått fylt opp hyllene med masser av überkule retrostoffer.
Det skal jo selvsagt blogges - og det gleeder vi oss til
å vise!

Og hvis du ser godt etter kan du
skimte "Torskefiske" skjærefjøl fra Figgjo.
Ikke akkurat stoff, men en fin liten godbit uansett...
( "noen" har lagt den der, og glemt det helt til 
den dukka opp på bildet....)

5 kommentarer:

  1. Når jeg ser dette kjenner jeg at jeg gleder meg til trengselen i løa deres igjen :)

    SvarSlett
  2. Vi gleder oss også!!
    Gi deg gjerne til kjenne, vi syns det er stas å bli kjent med andre bloggedamer! :)

    SvarSlett
  3. Synes jeg ser dere på hjemveien med full bil og hylla på taket :)
    Retrostoffer er bare supert!

    SvarSlett
  4. Ja, og veien fra Vennesla til Marnardal er jo ikke akkurat den minst humpete i distriktet..... ;)

    SvarSlett
  5. Skulle ønske jeg bodde nærmere...
    Klem

    SvarSlett