17. desember 2012

Hjemme hos Liva: Gabriel sitt rom











Her er noen bilder fra Gabriel sitt rom.
Det er et merkelig rom. Du bør helst være under 1.60 for å ferdes der, 
men det er koselig. Litt plassmangel i heimen gjør at det står to senger
der. Venter på at han skal bli stor nok til å sove i skyvesenga. 
Akkurat nå sover den lille klumpen
vår søtt i senga si - måtte det vare sånn til 
litt over 06.00 i morra tidlig! 


Ser dere stolen?
Regna med det ja... hihi! Den har jeg altså funnet i garasjen til 
en kompis av min far - og fikk den med meg hjem fordi den
var for stygg til å komme inn i stua der. IKKE for stygg
for mitt hjem. 


Og litt vinter og jul på tampen.
Snømann er gøy - for store og små ;)
Det er lite rødt, og nisser å spore
i dette huset. Men de to nissene på det nederste
bildet må med. De fikk vi i julegave da 
vi var små av ei kreativ tante. De står på julebrusflasker
fra 1986. 



Kos dere en hel masse i uka frem mot jul!









2 kommentarer:

  1. OM jeg ser stolen - jeg er sååå misunnelig. Skvatt her jeg satt da jeg kom til det bildet! :) :) Ellers- veldig fint med det blanke, grå gulvet og mange fine retroleker! Kos dæ masse frem mot jul du også :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er LITT fornøyd med det kuppet ja!
      Takk for fine ord, jeg liker også gulvet godt. Vi har malt alle gulvene i huset med den fargen.

      Slett