13. desember 2012

Loppejente liker!


Den aller første bloggen jeg virkelig la merke til, og digga er Fjeldborg
Jeg digger stilen, fargene og bildene - ALT! Og på toppen av det hele har hun
fått en super nettbutikk. Jeg elsker gjennomførte nettbutikker , og 
da jeg skulle hente denne pakken på posten måtte jeg smile for den var så fint pakka, og
lyste mot meg med sin neonrosa washi-tape. De små gleder! 
Og store gleder er det som er
inni denne pakken
*gledesegtiljulselvomjegvethvasomerinni*



Kommer like så godt med ei anbefaling til!
HAPEL er en blogg som er ganske ny (for meg) Liker den så himla godt - kreativ og
moro. Også dukka det opp en nettbutikk der - LYKKE!  Heldige meg fikk 
pakke i posten derfra også , så nå er det bare å 
glede seg enda mer til julaften                    
PS!.   Ordmagneter har jeg fått meg, 
og det er festlig og fint.



Det var to av mine favoritt blogger - og nettbutikker!
Nettshopping er gull for de av oss som liker å sitte
med rompa godt planta i go`stolen å gjøre julehandelen. ;) 









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar