1. januar 2013

Godt nytt år!





       
       


Godt nytt år!
Idag røyk juletreet og julepynt  - det er alltid en deilig følelse! Klar for nytt år. 
Vi har hatt ei fin, men hektisk jul. Blir ikke så mye slaraffenliv når en
har to små nisser i hus. Herlig kaos! Jeg gleder meg til å vise dere
noen av julegavene jeg fikk... hohoho 

2013 blir et spennende LOPPEÅR
Også må vi få takke alle som har lest bloggen, 
lagt igjen komentarer, møtt opp på Sommer - og julemarked, liker oss
på facebook og følger Loppejentenes blogg.Tusen takk!
Håper dere holder følge i 2013 også!












3 kommentarer:

  1. Her røyk treet ut 3. juledag :)
    Gleder meg til å følge dere videre - godt nytt år, alle tre :)

    SvarSlett
  2. Det var en koselig liten krok! Fikk lyst til å legge meg der og lese avisen! Det er på kjøkkenet ser det ut til? Hadde jeg bare hatt plass..

    Gleder meg til å se julegavene dine.. Godt nytt bloggeår!


    Hilsen Turid

    SvarSlett
  3. Takk dere to!

    Det er på kjøkkenet, Turid. Og fremfor benken er det legohav.... Så av og til får jeg faktisk sitte i fred der mens de små koser seg med lek.

    Klemmer fra Liva

    SvarSlett