28. januar 2013

Hjemme hos Bente: En januarfølelse

hverdagen står litt på pause disse dagene, mens man venter. jeg går rundt med en januarfølelse i meg tror jeg. vet ikke helt hvordan en slik følelse skal kjennes ut, men tror den godt kan være en sånn gryende gryende vårfølelse. kjenner at jeg har lyst til å forandre noe, oppdatere noe, kanskje male noe.

mens jeg venter på at inspirasjonen skal komme svevende, så deler jeg gjerne noen bilder fra januarhuset vårt.



ja var ikke den plateholderen kul? jeg var så heldig å komme over den på finn.no. bente som hun hette bodde faktisk i lia rett bak huset vårt. og jeg var så heldig å komme inn å se hvor fint hun hadde det. hun hadde mange kule og unike retro-ting. nå har jo ikke jeg så mange plater akkurat, så overfor min samboer gikk argumentasjonen ut på at den var jo like fin til blader - heldigvis så funket det *phu*



det klør litt i fingrene når jeg ser denne veggen på kjøkkenet. her har jeg lyst til å få opp litt andre bilder. kanskje noen med grafiske mønstre? får se hva jeg finner.

nyt de siste januardagene - akkurat disse kommer aldri igjen!

4 kommentarer:

  1. Jeg DIGGER dette, Bente!!
    Gleder meg til å treffes denne uka, og få se alt dette live!!! :)

    SvarSlett
  2. takk snuppa. nå er det på tide vi kommer i gang med noen sprell. kjenner det klør flere plasser.

    SvarSlett
  3. Fantastiske bilder!
    Kjenner også at det kribler etter å raide bruktbutikker og male noe helt villt :)
    Ha en herlig uke Loppejenter!

    Klem Gitte

    SvarSlett
    Svar
    1. takk! synes det er veldig vanskelig å ta fine og interessante bilder. øver meg stadig vekk. moro at du likte dem :)

      Slett