12. januar 2013

Hjemme hos Liva :Ny pinnestol - og litt til.

Akkurat nå skulle jeg vært på playdate hos Loppejenta Sissel... Men SUKK, jeg sitter her med to febersyke
små. Brakkesjuka slår til må jeg si, men febersyke barn er jo slappe og trøtte så jeg fant ut at jeg like godt kunne blogge litt.

Jeg har kjøpt nye putetrekk på Ellos - på salg! Da jeg skulle inn å hamstre enda fler av den
med trekantmønster var den utsolgt. Dumt, for jeg er betatt!

Var innom på Hjelperen på onsdag, og der hadde de 50% på alle pinnestoler. Den svarte herligheten
ble min for en liten penge. Er så fornøyd, har leita etter noe sånt ei lita stund.

Nye boller som jeg fikk til jul, heldige meg. Og den grønne vasen i bakgrunnen er nok et funn fra Hjelperen i Søgne.

Har skrudd ned ei av hyllene på veggen, ble straks mye mer luftig. Kanskje tørke
bort leverposteiflekker før jeg tar bilder neste gang? akk....



Sånn, pliktene kaller. Tilbake til Nrk super, snufsing og feberheite små.



Og jeg GLEDER meg til å sette i gang med Loppeløa snart -
men det er ikke så lett å få til sånn midt oppi syke små, høygravide lopper, jobbstart osv osv.
Men snart håper jeg vi innfinner oss på loppeløa - klare for å planlegge nye sprell!




 

3 kommentarer:

  1. Så du har vært på Hjelperen altså.. Mye fint der.. Men jeg må si de har fått litt stive priser etterhvert.. Nå har jeg ikke plass til mere i skuffer og skap, men jeg gikk der gjerne 3 ganger i uka tidligere.. Bor i Søgne nemlig.

    Fin stol du hadde fått tak i! Og veldig fine Lotusboller.. De er vel nye regner jeg med?

    God bedring til dine små, heldigvis går det over etterhvert.. Selv om det er kjipt når det står på!

    Klem Turid

    SvarSlett
  2. Dropper som regel innom når jeg er i Søgne! Og er helt enig, de har fått stive priser. Syns det er langt mellom kuppene, sånn prismessig. Og det syns jeg gjelder for mange bruktbutikker rundt om. Og jeg ELSKER Søgne - fin plass og masse fine butikker som popper opp der. Kanskje vi sees!

    Lotusbollene er nye, veldig fornøyd med de. :)

    Ha ei fiin helg. Klemmer fra Liva

    SvarSlett
  3. Trivelig i kjøkkenkroken deres :)
    Fin stol du har fått tak i, kult å mikse forskjellige stoler rundt bordet.
    Ble så sjarmert av teksten på puta jeg ;)
    Håper dere har kviknet til og at formen er bra.

    Janne

    SvarSlett