8. februar 2013

Hjemme hos Liva : barnerom




 





 



9 kommentarer:

  1. Deilig barnerom :) Go helg til deg :)

    SvarSlett
  2. Så koselig det er på rommet hennes :)
    Likte tapen på nattbordet, kul vri !
    Bambilampa- nydelig.

    Ha ei fin helg du også :)
    Janne

    SvarSlett
  3. nåh, har vært inne og sett flere ganger Liva. Her var mye fiiint. Bambilampa er jo seff nydelig, men liker godt bildene dine, pastellputa di, teppet ditt med svarte/hvite striper, for ikke å snakke om den svarte stålampa di - DEN likte jeg. Heldige Anna som har sånn ei initiativrik mamma - ei som hiver ut vedovnen mens ho er en svipptur i bhagen. :) :)

    SvarSlett
  4. Tusen takk for fine ord dere!

    Stålampa er et funn - fra IKEA! :) Liker den godt jeg også. Nå skal det sies at vedovnen ikke akkurat står mange metrene utenfor rommet....

    Kos dere med siste rest av helg!!

    SvarSlett
  5. For en herlig blogg du har- har kost meg her inne en stund nå, bladd meg nedover og kost meg:-) Og heldige Anna, hun hadde jammen et stort fint rom! Rommene til jentene mine (en av dem heter Anna) ligner mest huler, små, men forhåpentligvis koselige:-)

    Fin, ny uke til deg!

    SvarSlett
  6. Hei hei!
    ....tusen takk for hyggelig kommentar inne påmin blogg! Stas:)

    ...og så morro å finne bloggen deres!
    Loppeglad som jeg er så ser jeg jo flere ting i innleggene her som gir meg hjertebank!*smile*

    ..og koselig rom Anna har!
    Ja, jeg liker!:)

    La meg til som følger jeg!*smile*

    Klem fra meg

    SvarSlett
  7. Tuusen takk for hyggelige ord!!

    SvarSlett