21. februar 2013

Hjemme hos Liva : Vaskerom

 
 


I 2011 pussa vi opp vaskerommet - og det skulle jeg jo blogge om den gang... Men TTT!
Også har det seg sånn at det så og si aldri er ryddig nok til at kameraet kan komme frem *kremt* , men nå var det så ryddig og greit som det kan bli. Dette rommet rommer mye - vaskemaskin og tørketrommel ( takk for den!!!), fryseskap, tørkeskap, hundebur, våpenskap ,skotørker,  uteklær til mange, mat til hunder , diverse nødvendigheter som fine knapper og bokser osv. osv.... Før vi pussa opp hadde vi rødmalt panel, gulv som gynga da vi gikk på det, det var iskaldt der og ikke oppbevaringsløsninger til alle greiene våre. Jeg prøvde å nedprioritere tørkeskapet da vi planla rommet, for det hadde jo kunne sett så mye finere ut.... jadda! Glad det var en "kamp" jeg tapte , for det er gull verdt med to små utetroll og en jaktmann. Også satte vi inn ny ytterdør - det er veldig praktisk med egen inngang til vaskerommet.


                                                Håper dere har en finfin torsdag!
Og særlig Loppejenta Bente som har bursdag i dag - og er nybakt mamma.
                                           Hurra for deg!



10 kommentarer:

  1. Et fintfint vaskerom! Godt å ha vindu der inne!
    Fin helg til deg! PillePalle

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Koselig når det popper innom nye bloggere her! Stas!
      God helg!

      Slett
  2. Det så ut som et supergreit og stort vaskerom.
    "Bur der ingen kunne tru " - morsomt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi har tre kilometer til naboen, så det ER virkelig der ingen skulle tru... ;)
      God helg til deg!

      Slett
  3. Flott vaskerom. Så deilig det må være å slippe gardiner. D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det!
      Vi har ikke noen gardiner i 1.etage, og det er herlig. Noen syns nok det er litt rart og nakent, men jeg liker det.

      Slett
  4. Kjempestilig vaskerom! Vi skal pusse opp vårt også en gang....ting tar tid her i huset!! Jeg skal heller ikke ha gardiner, vaskerommet har fineste utsikt, rett ut mot fjorden. Så har jeg noe å se på mens jeg fyler maskinen og bretter klær...
    GOD helg!!
    Siri

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :)
      Åh, den utsikten din hørtes helt herlig ut!

      Slett
  5. Hvor har du kjøpt innredningen? Ser kjempefint og praktisk ut :-)

    SvarSlett
  6. Hei Sissel!
    Den har vi kjøpt via Roland i Bjelland - de har fiksa alt, så jeg er ikke sikker på hvilke merke det er?

    SvarSlett