26. mars 2013

Marmor, sa du?




Vi har registrert at marmor er poppis igjen. Ja , du hørte riktig.
Det måtte jo være en spøk, og trend som aaaldri kom til å komme
inn i våre hjem i alle fall. Men så er det jo det at man blir vant til ting, det får modne litt og vips så syns man det er litt kult. Hvordan skjedde det? Positiv påvirkning fra utrolig flinke bloggdamer skjedde med meg i alle fall. Se på disse bildene da, en får jo litt lyst til å drasse med seg marmor hjem.  I Loppeløa finnes diverse ting og tang i marmor, blant annet de fine små lysestakene på det øverste bildet. Jeg liker det!
 

(bilde lånt fra Maris blogg )
 

( bilde lånt fra Kasparas regnbue )
 
 
 
( bilde lånt fra Kronprinsessene )
 
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Jepp, Marmor!! :) Slik tenkte jeg også, hehe! Men plutselig fant jeg en lysestake og vase på gjenbruksbutikken, og da klarte jeg ikke la vær å kjøpe det! Snakk om å bli påvirka :D :)
    Men er veldig fornøyd med kjøpet nå!
    Håper dere får ei riktig fin påske alle sammen!
    Klem fra Randi.

    SvarSlett
  2. hihi, ja det er litt vittig. Kjenner at jeg må skaffe mer marmor! Ja til å være lettpåvirkelig ;)


    Ha ei god og glad påske!

    Klem

    SvarSlett