19. april 2013

FIN fredag!


Endelig fredag,
det er en deilig følelse.
 I dag har Gabriel og jeg sjaua litt i heimen, og det er jo like lite effektivt som alltid. Men denne stolen kom i alle fall ned , og jeg fikk flytta på lampa og plansjen. Plansjen er et uromoment for husfreden her... Jeg lirker den frem med jevne mellomrom, later litt som jeg bare satt den der som en forglemmelse eller at den bare står på vent til å flytte til Loppeløa. *skjerikke* Den er altså ikke så alt for godt likt av min bedre halvdel... Puta er en favoritt, og jeg ønsker meg flere.
 

Og vi har jo så klart starta jakten på "nye" lopper til Loppeløa, og det har dukka opp en og to, kanskje tre godbiter. Denne skrivepulten er en favoritt, den er sjarmerende som få.
 
 
Ønsker dere ei god helg!



1 kommentar:

  1. Hei :)

    Takk for superkoselig hilsen inne hos meg :)
    Fine bilder, den skrivepulten ser superfin ut!
    Nostalgisk :)

    Skulle så ønske jeg kunne besøkt deres Loppeløa, kanskje vi reiser forbi der en gang, da skal jeg virkelig gjøre det :)

    God helg!!

    SvarSlett