9. mai 2013

"Nyheter" i Loppeløa!




 
Har ingen umiddelbare planer om at dette skal bli en mobilblogg... Men har vært utsatt for tomt batteri, manglende USB-kabel og en liten dose sløvhet. Men nok om det. Her er noen ganske så ferske bilder fra Loppeløa. Vi har altså mange "nye" ting på lur. Fine flasker som soler seg i vinduskarmen, de er jo bare skjønne. Også har vi fått tak i en fin blå rørstol, med sete i tre. Den er altså så fin, og jeg har aldri sett noen som er lik som den. Og se den hvite lampa i hylla da. Den hadde garantert snikt seg meg hjem til meg, hvis ikke det var for at jeg akkurat har fått tak i en lik.
 
 
Vi håper å se deg på mandag - det blir siste gang på ei god stund. Vi har kost oss med mandagsåpent, men nå er det tid for nye prosjekter.  Mer informasjon om det kommer vi selvsagt med!!
Sees på mandag mellom klokka 19-21. 




4 kommentarer:

  1. Vakkert med lys som treffer farget glass :)
    Jeg ble så opptatt av den gule duken..ser kul ut !
    Er spent på hva dere har for planer.

    Janne

    SvarSlett
  2. Den gule duken er skikkelig kul :)
    Vi er også spente på planene våre fremover. :)

    HA en fin (forhåpentligvis) fridag!!

    SvarSlett
  3. så dere skulle være i ravndalen i sommer?! det liker jeg veldig i så fall, veldig nærme og greit for meg. Tenkte jeg skulle prøve å komme på mandag, hvis barnevakt ordner seg, og hvis dere har flere tapetbiter igjen???
    Ha en finfin lørdag.
    Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  4. Vi skal til ravnedalen ja! Det blir spennende.
    Har ikke helt funnet ut av hvilke datoer vi skal der, men det kommer vi selvsagt tilbake med info om. Vi har mer tapet! ;) Håper barnevakten stiller! Sees! :)

    SvarSlett