2. juni 2013

DIY: Slitt gammel hylle har blitt gul, glad og blomstrete.


Mitt kjære Canon kamera holder på å dø fra meg.
 Det er sørgelig, særlig når man skal ta bilde og det ikke vil i det hele tatt.
 ( og bittelitt Jeeeei, for da MÅ jeg kjøpe nytt... ) Så da får det nok en gang bli et insta-bilde. 
Vi holder på med små og store prosjekter for tiden.  Hylla her ble plukka med fra et fint loppemarked i Konsmo forrige helg, og etter en hel masse pussing, maling og diverse småtterier er den blitt ny. Gul & glad.

Får vel få fua ut av sofaen, for neste prosjekt kaller. Og det er LITT jobb, holder på å pusse meg i hjel... Og ergrer meg grønn over at jeg starta på dette prosjekter, men det kommer til å bli
                                                                                               BRA!


Og nå , Loppejenter, er jeg så spent på å se hva dere har pusla med i det siste,
 sånn utenom å meske seg i Køben 
eller å sitte på sitt nye flotte kjøkken å kose seg.
 


1 kommentar:

  1. Aj, aj - ja, de maleprosjketene blir alltid fine til slutt, men søren meg mer jobb enn man tror når man starter :)

    SvarSlett