9. juni 2013

Et nattbord naturell og en dæsj svartmaling

O'boy, nå er det lenge siden jeg har vært her inne. 
3.mann kom i februar, og vi har brukt våren på å få han til å gli inn i hverdagen vår.
Heine er helt fantastisk og matcher oss andre perfekt. 
Men det er først nå i det siste at jeg har fått tid (les 'overskudd) til å snuse på malekosten igjen. 
Og *plyyystre som jeg har savnet den.

Jeg har hatt et nydelige nattbord i teak foran meg leenge nå, men ikke klart å se hvordan det skulle bli. Nattbordet har et vannmerke på topplata, men jeg ønsket likevel ikke å male hele, for jeg liker trefargen så altfor godt.
Og plutselig i går så løsnet det... *fryyd



Vet at det er noe spesielt, men jeg likte det så godt
Får faktisk sommerfornemmelser av nattbordet. 
Det er akkurat som om det har "dratt opp buksene" for å vasse i vannet. 






  Nyt de siste soltimene i kveld *smil.



3 kommentarer:

  1. Enig - det var knalltøft og unikt! :)

    SvarSlett
  2. Du æ rå Bente!! Det var kanon fint!! Digger at mi æ kompanjonger :-)

    SvarSlett