5. juni 2013

Etterlengta kjøkkenoppussing

Endelig- siste rommet i huset med kaffelatte er malt!! Ting tar tid. Har bodd i huset i 6 år, men endelig er dette rommet au malt.. Er såå fornøyd! Veldig glad i farger og her tok mi det heilt ut med den pastellgrønne tona.. Ganske vilt, men elsker rommet! Mangler litt belysning og knagger her og der, men målet om å bli ferdige med maling før ferien er nådd, så nå kan bare sommeren komme!!


Alle overskapene blei fjerna, og så satte mi inn to gamle overskap- dei skrå, og ei enkelthylle. De fleste går vel for mest mulig skaplass, men mi har heller rydda bort overflødig kjøkkenutstyr.. 

Sånn så det ut før.... 

Kjøkkenvifte fra ikea. 

 Digger de gamle skrå skapene. Valgte å beholde de øverste dørene, for å stu vekk litt rot... 

Trommelen har flytta inn for ein periode, og så har den fått noen striper maling..



 Gammel skoleplansje har endelig kommet til sin rett på kjøkkenet.
 Bruker hermetikkbokser til alt mulig rart. Her funker den som fin oppbevaring til oppvaskbørstene.


 Tusen takk for herlig bursdagsgave, Bente!! Digger den fargen!!




8 kommentarer:

  1. For en fin forvandling !!
    Elsker fargen dere har valgt :)
    Og mixen med nytt og gammelt.
    Det må være en deilig følelse å være ferdig ;)

    Janne

    SvarSlett
  2. Så fint det er blitt - tenker dere er glade for å være ferdige med det. Kjenner det frister å male kjøkkenet her også nå, men oj for en jobb... :)

    SvarSlett
  3. åh, her er det sånn at bilder sier mer enn 1000 ord!!! Rett og slett fabelaktig. Og her synes jeg søren meg den benkeplata gjør seg, men nå liker jeg jo spesielt godt naturtre og pastellfarger da. Men absolutt ikke dumt!! Gøy du likte teen- eller boksen i alle fall ;)

    SvarSlett
  4. Herlig og fargerik forvandling :) Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk alle!! Super digg å være i mål! God helg om litt!!!

    SvarSlett
  6. Så fint det ble!! Og vet du, jeg tenkte også på mintgrønt kjøkken men våget ikke. La akkurat ut bilde av kjøkkenet mitt jeg også og jeg har bodd i huset i 5 år meg furufarget kjøkken og lengtet etter å få inn noe annet men løsningen ble lakkering i hvitt :-)
    -ha en flott kveld! Mvh Anita - Åkerkanten

    SvarSlett
  7. Jeg ELSKER dette kjøkkenet - gjennomført til fingerspissen! :)

    SvarSlett