12. juni 2013

Hjemme hos Bente: Vinduet er blitt "nakent"




I vinter så malte jeg vinduet mellom stue og kjøkken (her), 
og lurte på hvor lenge jeg kom til å ha det sånn.






Vel, til nå, og ikke lenger.
Nå er det malt igjen, og denne gangen i fargene "Nude" og "Korall".
Dette L I K E R jeg med store bokstaver. 
Å håi så fine farger.




Det finnes mange forskjellige nyanser av fargen "Nude". 
Jeg tok med meg stjernen min til Berit, så lagde hun akkurat en slik maling 
(de er slående like faktisk, selv om ikke bilende viser det her. Vinduet er ikke så rosa "in real life" :) )




Det eneste som skal byttes ut her i nærmeste framtid - det er nellikene.
De har gitt alt ser jeg. 



Fin fin onsdag til deg!



5 kommentarer:

  1. Dette likte jeg super godt! For noen nydelige farger sammen!
    Også så kult et hus du har!

    Klem Turid

    SvarSlett