19. juni 2013

Road trip

 

 

En times biltur, ingen barn i baksetet, en øde gård, et hus med sjarm, en låve full av skatter og to meget fornøyde loppejenter. Tror ikke man kan be om mer en onsdagsformiddag. I dag reiste Sissel og jeg på en aldri så liten road trip enda lenger inn i de indre bygder. Vi følte oss nesten som Frank og Mike fra Skattejegerne, bare at vi hadde glemt både hansker og lommelykt. Vi fant altså så mange fine ting og tang, og kjørte hjem med full bil og tilhenger. I det jeg skulle ta tommel-opp-bilder av oss to gikk batteriet på kameraet , så dere får nøye dere med ryggen til Sissel. Gleder oss til å vise dere enda mer av det vi fant på denne fine plassen. Og hvis du var i nærheten, så hørte du nok hyl og utbrudd ala: Kom å SE! Se hva jeg fant!!! Iiiiiiik!
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. LoppeLiva har vunnet giveaway inne hos meg. Fint om du kan sende meg en Mail med adresse på :-)

    Lene

    SvarSlett