30. juli 2013

Sommermarked på Loppeløa


                                Vi har endelig kommet opp
        med en dato for sommermarked på loppeløa
                              Lørdag 24.august
         klokka 12-15

 
Vi gleder oss!!
Og vi har løa full.
Faktisk så full av vi så oss nødt til å rydde nye rom i løa, og det har vi gjort i dag. En koselig sjauedag, som endte i litt av en tur på søpla....
Oi, oi. Loppejentene på (bær)tur!
 
 
Velkommen skal du være!
Join oss på gjerne på facebook
Og på instagram kan du
 søke #loppejentene ,
   så dukker det opp et bilde eller 30.
 

3 kommentarer:

  1. Åh, fin pult! Den hadde vært fin som sybord! Synd jeg reisert til Danmark på søndag:( Men funker fint med skolepulten jeg kjøpte av dere sist ;)

    SvarSlett
  2. Så mye fint! Jeg prøver å ta turen, men denne gangen uten barn.. Spørs om jeg får "fri".. Sist fikk jeg ikke kjøpt noe særlig, ikke så lett med to små på slep!

    Lykke til uansett!

    Turid

    SvarSlett